Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu, eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşayan öğrenciler için bir mesaj yayımladı.Mesajında öğrencilere seslenen Başkan Balcıoğlu, “Bugün yanınızda olamasam da kalbim ve sevgim sizinle.
Tatilinizi bol bol dinlenerek, okuyarak, oynayarak ve en önemlisi hayal kurarak geçirin” ifadelerini kullandı.Çocukların geleceğin umudu olduğunu vurgulayan Başkan Balcıoğlu, “Sizler bizim umudumuz, yarınlarımız ve en kıymetli emanetimizsiniz” diyerek tüm öğrencilere sevgi ve başarı dileklerini iletti.Başkan Balcıoğlu, yaz tatiline giren tüm öğrencilere keyifli, sağlıklı ve verimli bir tatil dönemi temennisinde bulundu.